Igårdagen

Det va extremt nice dag för mig igår!

Dagen började med att jag fick 700kr som ni redan visste om.
Därefter började jag gå till ica för att köpa slush där jag träffa Simon också.
Vi gick hem till honom en stund för att hämta hans pengar innan vi ksulle till Hedwig för att förkröka innan vi skulle til tabazco.
Fast när vi kom hem till Hedwig låste dom in mig i hennes rum där jag satt och vänta i kanske 5 minuter.....
Då kommer Hedwig, Simon och Rigan in och sjunger för mig och ger mig en tårta där det står "pubes" på och den va extrem chokladig.



Sen satt vi ute på balkongen eftersom det var så extremt varmt i hennes rum.
Efter ett tag drog vi till tabazco där dom bjöd mig på slush drinkar....Underbara slush drinkar.....
Sen hängde vi där ett tag till jag skulle på toa och Hedwig skulle på toa samtidigt.
Jag tog pissoaren medans Hedwig fick vänta, sen när jag kom ut stog hon fortfarande där och sa.
"Jag kan inte gå på toa ensam när jag är packad"
så hon tvinga in mig och när vi gick ut stog 2 tjejer där och såg konstigt på mig, dom trodde att vi gjorde något där ...USCH!
Efter det drog vi till Konrad.
Efter ett tag kom Flexarn, Emil, Viktor, Jocke, putte och Olle dit.
Första dom säger efter grattis var "Jordgubbs yogurth".
Jocke ville tävla med mig om vem som fick mest strul på konrad från 00.00-02.00.
Reglerna va simpla.
-Om någon röker gills det inte om någon strular, gäller även toa.
-Om man ser en grupp tjejer skulle båda gå fram samtidigt.

Men det var inte några snygga på konrad så efter ett tag och några shots drog vi till Silk eftersom dom sa att det var snyggare brudar där.

När vi kom dit såg jag Emmelie jobba och sen drog vi till dansgolvet där vi dansa såklart!
Vid 2 drog vi ut för Emil hade druckit för mycket.
HAHA
Första han gör är att lägga sig mitt på vägen där han spyr och då komemr Sanna förbi och gnäller på honom att han inte ska spy för att hon skulle spy annars.

Sen tog vi bussen hem och jag gcik en bit med Samia eftersom hon bor vid skälbyhallen, sen gick jag hem och la mig.


Emil med sin spya.

MVH: Stifler ;)

Kommentarer
Postat av: H

vadå usch?! u should b so lucky! :O

2009-05-30 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0