Brudar!

"Läste" Kenzas blogg, eller titta mer på bilderna där man kunde se hennes EXTREMT heta ben GRRR.....

Men tänkte berätta lite hur det var på Petters studentskiva (en polare som bor i Stockholm).
Börja med att jag fick gäster hem till mig, fast dom var mer gäster till mina föreldrar.
Men vi började spela kort som varade i nästan 5 timmar, och under tiden drack vi vin.
Efter det fick jag och Simon skjuts av, Tommy (Simons pappa) till station där vi skulle köpa biljetterna som skulle kosta under 100kr!
Men dom hade stängt kassan så vi skulle köpa på själva tåget, där det kosta 170 FUCKING kronor, så där rök en extra hundring.




Sen när vi var framme ringde vi Petter som skulle möta oss där, men han orka inte och sa ta tunnelbanan till mig och vi hade aldrig tagit tunnelbanan i Stockholm så vi titta på varandra och sa "FFFFFFFFFFFFFFFFUUCK".
Men sen hitta vi dit och där var Petter, och han presentera oss för hans bror som såklart ska bo i förorten och va extrem stor med rakad skalle-.-, men han och hans kompis gilla mig, dom ville till och med skeda med mig =S.
Därifrån började vi dricka det vi hade och varje gång jag dricker kan jag bli sugen på godsaker och då säger en av dom "bullen  är här!" och då blev jag extremt exalterad efter den där bullen och dom sa att det var utanför så jag tog på mig jackan och sprang ut ...Men det var ingen bulle, det var en taxi och det kallar dom bulle i Stockholm-.-
Så vi började med att åka till en av deras kompisar för han skulle byta skjorta, och sen fick vi alla byta plats så jag fick åka baklänges......DET VAR ETT HELVETE.


Allt börja snurra och jag började svettas från pannan (bara pannan) och jag hade Simon bredvid som bara skratta åt mig och Petters kompis mitt emot mig som petade på min panna och skratta.
Sen när vi var framme gick jag till en bänk medan alla utom Simon gick in på krogen, och jag satt där och sa ge mig 2 minuter så drar vi in.


och jag va där i minst 20-30min (enligt Simon), men tillslut spydde jag och efter man spytt brukar man bli nykter men jag blev perfekt packad istället och resta mig helt plötsligt och Simon häpnade av att se mig resa mig upp och skrika "ÄR det Stockholms brudar eller!?".


Vi gick in på krogen as taggade bara för att se att alla va killar där nere:(
Okej fanns någon tjej som var upptagen. Men senare på kvällen kom 2 helt okej fina tjejer in som stötte på vakterna för gratis drinkar och sen kom en av dom fram till mig och sa det värsta som finns att säga till mig "Du är extremt SÖT", men ändå Kalle blev sur på mig för hon prata med mig så jag blev nöjd.
Efter det åkte vi hem sov och sen åkte till Västerås.

MVH: Stifler ;)

Kommentarer
Postat av: bella

RÖKER DU?

2009-05-24 @ 08:11:56
URL: http://bellawwf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0