=O

Åsa
gav mig tips om bussflörtingen och det var att om hon ser söt ut försök se söt ut, och det första jag tänkte på va "hur fan kan jag inte se söt ut".
Jag är liksom Nathan från Gossip girl som Marie mobbar mig för.
 Men tillbaka till Åsa, funkar idén om hon ser sexig ut måste man själv se sexig ut?
Fast själv tror jag det är bullshit, allt handlar om tur enligt mig.
(kanske låtar lite skumt att det kommer från mig, men jag blir sån varje gång jag ser sista scenen från Scrubs sista episode). Adam och Simon vet hur viktig den serien är för mig, Simon ska till och med ge mig en spinning eagle när han är på bra humör.

Förstår mig inte på idioter som känner coola när dom säger saker lågt i klassrummen och sen när någon frågar vad den sa säger han något annat som t ex: feta kärring och när hon frågar vad han sa säger han " Fint väder eller hur?"
stå för vad du tycker och respektera din flickvän tillräcklig mycket att du iaf kan gå brevd henne!.
Och sen har vi dom som ser ut som bögar men man vet inte om dom är bögar, ena dagen verkar han typ goth och mörk osv och nästa dag är han fag typ med allt får draget åt en sida och bär på örhängen med en borste i fickan.




Plus att ni inte har sagt hur jag ska ha mitt hår!
Kort:Racoon hair
Mellan:Nathan
Långt: ...långt
Håret som mellan!


MVH:Stifler ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var ju inte riktigt så jag menade xD ta bort texten! haha

2009-05-14 @ 09:53:07
URL: http://enishi021.blogg.se/
Postat av: Dorab

ZACH EFROOOOOOOOOOOOON

2009-05-14 @ 13:39:05
Postat av: Anonym

Det där var det mest osammanhängande inlägg någonsin!

2009-05-14 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0