Morgon

Grattis, Fija som fyller 19!.

Vaknade med att Simon smsa hela morgonen om att jag ska vakna till skolan, men jag var bestämd att sova hela jävla morgonen.
Vem fan vill inte ha en längre helg liksom =D
Sen ringer brorsan och säger att han vill ha sin vodka snart också(finns ingen vodka att ge).
Men nu är jag uppe och håller på med lite samhäll, som suger.
Vill någon göra dom åt mig?


Och jag lovade Petter att berätta andra saker från Stockholm som jag inte nämnde.
Vi fick även skink och ost paj, dom bjöd på donken och dom har alltid matkrig på donken.
Just nu kommer jag inte på mer om det så jag låter det va.

MVH: Stifler ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Inte kommit någon vart med bussflörten än eller?

2009-05-15 @ 22:54:00
URL: http://enishi021.blogg.se/
Postat av: Stefan

1.sluta stressa, ska liksom dit ingen man har passerat tidigare.

2.Va inte i skolan om du läste bloggen skulle du veta!

3.Sluta stressa

2009-05-16 @ 01:17:46
URL: http://stifflersmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0