Men NEJ!

Igår så kanske det börja lite stelt på Åsas fest , eftersom dom flesta stog i köket och snacka där , förutom vi från ITG, som satt i soffan.

Men efteråt så började jag och Kevan dricka, eller ah, alla andra drack också men INGEN var packad förutom moi och kevan, i början iaf det måste jag ge folket som var där iaf.

Minns att vi tjatade på Åsa att vi skulle köra Vattenfall(ölspelet) därfolk sa regler som:
du ska ta en klunk innan du tar ett kort.
Du ska säga skål innan du dricker.
Du ska ge Åsa alla era kisskort!!!!!!!!!!!(!).(sket i den regeln).
sen började folk bli packade så då blev jag lite glad iaf.
Men jag tyckte att det var för många nykterister där som Tom,Sebbe,Max ochLinda.
Efter ett tag gick vi ner till deras källare för lite Lips(Singstar).
Måste bara säga att jag och Emma ÄGDE Kevan och....minns inte vem det var.
Kort efter det gick Coffar och Emma hem.
Dom som var där, som jag kan namnen på är:
Åsa
Louis
Johan
Jacob
Kevan
Linda
Coffar
Emma
Lukas
Tom
Sebe
Max
hanna
Vicki
Sorry om jag glömt någon.
Efter dom hade dragit drog vi till Framnäs och gick förbi ett gäng FULA fjortisar som va kaxiga mot Kevan tror jag, efter det satt vi på bryggan där Åsa tappa sin billiga ring hon köpte till sig själv som hn hade stora känslor på.
Efter det drog vi tillbaka in och strax efter gick vi hem, eller fick skjuts hem då av Anders.

Och jag har inte sovit inatt har haft ont i huvet tills nu, och Vakna har börjat så jag kan lika gärna titta på det.

Bilder på festen kommer när Åsa har skickat dom till mig.

MVH: Stifler ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hahah, "där Åsa tappa sin billiga ring hon köpte till sig själv"... ja men den betydde mycket!

Hoppas du tyckte kvällen var kul iaf.

2009-05-22 @ 16:30:01
URL: http://enishi021.blogg.se/
Postat av: kevanniiii

hahhahahha nej det var jag som var kaxiga mot dem:P ahahahha they got nothing on me!!!!!!

2009-05-22 @ 17:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0