Maj alltså!

Maj månaden är hemskt speciellt i år!
Vi börjar med Andreé Utterberg som fyller nu på tisdag och jag har 0kr så jag kan inte köpa något till honom.
Sen kommer Kevan Salfur som fyller några dagar efter honom och inga pengar även där
och efter dom kommer Fialotta som fyller den 15 maj och där kan jag inte ge något heller (fast hon ska ge mig om hon får något bra av sina kompisar, ska hålla dig till det )
Sen har vi den värsta av dom Åsa som fyller 3 dagar innan mig-.-
Får inte glömma Robin Axelsson 2 dagar innan mig

Det ända positiva är att alla kommer ha pengar till mig när jag fyller =D

Så jag önskar mig en Ponny och någon som prövar min bussflörta teori åt mig =D


MVH: Stifler ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

haha jaså jag är värst alltså :o du kan få en ponny av mig om du vill!

2009-05-11 @ 23:15:16
URL: http://enishi021.blogg.se/
Postat av: Stefan

Hoppas det, kan det inte bli en enhörning (A)

2009-05-11 @ 23:16:06
Postat av: Åsa

Om så önskas

2009-05-11 @ 23:16:45
URL: http://enishi021.blogg.se/
Postat av: Alex

Tur att man inte fyller först än i Juli då.. Förväntar mig stora lass av snus.

2009-05-13 @ 16:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0