HAHAH

Idag var jag ute med Simon och Kevan och vi hängde typ bara som alltid tills Simon sa något elakt till mig och kevan.
Tänker inte nämna vad det var, men vi började igorera han och sen bestämde vi oss att gå till utter för att låna super smash tll gamecube, och efter en stund märkte v att Simon var borta.


Då bestämde vi oss för att förlåta han på 3 vilkor.
1.Säga förlåt
2.Ge cigg.
3, Vi har 2 slapps att ge han när vi vill och vart vi vill.

Efter ursäkten så blev de fortfarande lite stelt, men jag och Kevan hade kul iaf.

Sen spela vi super smash och jag ägde Kevan så extremt att han blev sur och sa "jag vill inte spela mer".

Sen gick dom hem och nu sitter jag här.

MVH:Stifler ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

NaaaaaaaaaaaaaaaW....

2009-05-16 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0