chill

Efter vi var hos Utter drog Johan, Kevan och Simon till Melkis för att käka medans jag gick hem för att äta mammas hemlagade mat mmmmmmmm.......(not). Gillar bara farsans mat om jag fick välja mellan dom 2, morsan lagar bara något lätt fast hon är hemma heladagen, men när farsan är hemma i någon timma så lagar han de godaste middagen som finns.

Och idag fick jag reda på att Fialotta är årets plugghäst, hon gjorde typ engelska, svenska,media, spanska osv utan att klaga.

Fick även reda på att Åsa inte kan fixa egen dricka till sin egna fest så jag erbjöd  mig att hjälpa till, som den ängel jag är.

Sitter här och funderar på vilken sorts musik folk lyssnar på (ja, jag är inräknad, SIMON), eftersom folk lyssnar på Johan Palm och Norgepojken från Vtryssland liksom.
Hans låt kanske låter bättre på Spotify men fan inte LIVE och det var därifrån han dömdes liksom, SAMMA MED JOHAN PALM, han kanske inte vann idol men vi alla visste att vi skulle få höra hans skräniga röst lika mycket som vi fick höra Darin under hans gyllene år.
Så fick ut det nu.

MVH: Stifler ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Johan Palm är verkligen inte bra...

och jag har dricka till min egen fest men du behövde ju pengar till det + att jag kan ta lite extra när jag väl kan ;) kanske fixa bål.

2009-05-19 @ 13:23:26
URL: http://enishi021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0