Bussar-.-

Hatar att åka buss ska fan skaffa en personligförare.
Imorse så vaknar man med solen i ögonen och med matte B i tanken, så går jag till bussen så börjar det ljusna lite för man ser en söt tjej på bussen så börjar man tänka...ska man testa bussflörten?
Men jag viker mig och sätter mig där jag alltid sitter bland dom 4-mannaplatserna och väntar på att Dorab ska komma men vad händer...jo efter simon kommer på så kommer en hel rös med bäckby turkar in på bussen och inte nog med det så ska ärets fetaste tant sitta brevid mig och trycka mig mot fönstret.......

Senare under dagen...

kommer precis ut ur klassrummet där jag hade nationella och ska till bussen som nästan är full och sen sitter massa med turkar bakom mig och smaskar på sina jävla nötter och frön-.-

min dag hittils hoppas ni gillart

MVH: Stifler ;)

Kommentarer
Postat av: bella

; jag är alltid snäll mot dej haha:D

2009-05-12 @ 16:37:24
URL: http://isabellhietaharju.blogg.se/
Postat av: Åsa

gillart

2009-05-12 @ 23:26:59
URL: http://enishi021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0