Torsdag/Fredag

I torsdags så skulle jag och Simon till Adamski där vi skulle dricka och sen gå och träffa annat folk, Men han dissa så jag tog med mig Fille (Dum idé) eftersom han skulle va nykter hela kvällen.

Hur som helst skulle vi cykla till Mackan som bodde ända till Ica sjöhagen, därifrån tog vi bussen till stan för att träffa dom andra.

När vi väl kom hem tll adam börja vi supa.
Jag såg att Juno blandade en drink till sig själv som var typ 10/90 och han blev så EXREMT packad av skiten, har seriöst aldrig sett någon så packad och jag har sett Fille.

Sen blev Macko packad och då båda det inte gott heller, börjar ta på Fille och säga att han e "Snel".

Hursomhelst vid 10 drog vi ner till stan för att träffa Nazi gänget samt bulgari.
Bulgari Spydde 2 ggr på samma kväll.

Vi började gå mot löga och när vi va vid parkeringen kom ett gäng fjortisar och fråga efter cigg, och Mackan sa om ni strular med vetarn får ni cigg . Dom gjorde det, HERREGUD att man strular emd någo för en cigg JESUS!

Efter ett tag vi va där ich chilla med några andra tjejer så kom polisen och då vlle Adamski gå eftersom han har haft dåliga upplevelser med polisen.

Fredag:
Jag vaknade och missa uspringningen men han komma hem till Kevans studenmiddag och efter det drog jag till Jacob och sen till Johan och därifrån drog vi till vasa för att se Anders band spela.

Sen dumpa vi Jacob på Konrad och jag och Adam drog till Markans fest och efterdet drog jag till vasa för att träffa Adamski och Flexarn.
Efter ett tag sa Utter: Vi får skjuts av min farsa.
Vid 3 ringde jag honom och han var helt borta.
Utter: Hej
Jag: vart är du?
Utter: vid en buske....

Efter ett´tag av letande sket jag i han och drog till donken som hade slut på cheese, men dom hade BIG N TASTY!
Sen drog jag hem och sov





MVH:Stifler;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0