Lördag!

Idag vakna jag av att Hedwig ringde och berätta att Rigan inte svara på sin telefon, och då hade hon inga pengar till mina öl.
Och då fick jag ringa Simon, som fick låna till Rigan.

Ikväll ska vi fira Kevan som fyller imorn, men roligare att fira idag=D.

Och fick reda på idag att ingen kommer fira mig på min födelsedag.
Farsan: Släkten kommer nästa vecka och OM dom kommer ihåg din födelsedag får du presenter annars blir det inget.
Jag:Kan vi inte bara påminna dom?.
Farsan: Nej för då vet vi bara att du får pengar och du kommer slösa dom på kläder och sprit.
Jag: Jag är 18-19 vad förväntar du dig.....ett sparkonto?
Farsan: varför inte?
Jag: Är du tokig!?
Farsan: 19 är iaf inget speciellt, men när du är 20 eller flyttar hemifrån då kan vi snacka fest.
Jag: ....Tack......Pappa....
Farsan:Grattis i förskott!

MVH: Stifler ;(

Kommentarer
Postat av: Alex

''Farsan:Grattis i förskott!''



Hahahah

2009-05-17 @ 16:13:25
Postat av: rofl

Helt klart bästa farsan nånsin, Hälsa det!

2009-05-20 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0