Helgen "Sura festen"

Det va fest i Arman och Kevans stuga där Arman hade en fest där alla han kände var välkommna och det tråkiga med den festen var att ALLA kände ALLA praktis taget,( precis som Surahammar fester) folk gick fram och hälsade på mig som jag inte ens minns och det var inte kul någonstans.
T ex: Hej Stefan och svaret hon fick var "Hej....du"
det va lite skämmigt att erkänna för några som verkade känna mig extremt bra att jag hade glömt bort dom helt och hållet.

Men trevligt var det iaf sprit,vattenpipa och musik.

Bästa kommentaren från Fille: Jag vill dricka tills jag spyr!
....och det gjorde han också och direkt efter går han runt och gnäller om att han vill hem och att folk ska ringa utter så han får prata med någon på vägen hem och undertiden han vänta på samtalet gick han runt och ramla framför folk och bad mig och tjockis om att slå han hela jävla tiden till slut slog tjockis honom så han föll ner och skratta och bad mig sparka på han medans han låg där =P

men men festen var iaf lyckad men skulle va mer lyckad om det kom folk som man kunde lära känna istället för folk man skämms över eftersom man inte vet deras namn eller liknande.
ska plugga lite mer till nationella hör av mig hur det gick senare.

PS: det kommer komma bilder på bloggen i framtiden =P

MVH: Stifler ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MILT ÖVERDRIVET ser jag.

2009-05-13 @ 12:31:37
Postat av: Cassa

Haha, vadå surahammar fester?! Ingen känner ngn i sura!

2009-05-13 @ 17:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0