Ber om ursäkt

Jag känner att jag måste förklara för Jacob varför jag blev så sur på han idag, så läs detta Jacob.

Efter jag kom hem från Kevans fest så var jag uppe till 4 på morgon och blev väckt klockan 6 för att hjälpa mina föreldrar med bära dom tyngsta krukorna i världen och blev klar vid 14:00, då jag kom in på vent och sen höll du på så tog jag ut det på dig.
Jag ber om ursäkt!
Nu när jag gjort det så är jag iaf nöjd=D




Han man ser lite halft av är fille till vänster.
sen ser man Hedwig,Simon,Johan(bakhuvet),Karin,Julia och Martina.
Rigan, Kevan och Selma var också där så ni vet.
Tänker inte berätta mer om festen det tror jag var och en får berätta sin sida...Men det var KUL!
PS.Glömde att mormor(marie) var där och tog hand om mig som hon alltid gör menn säger att hon inte tänker göra.

MVH;: Stifler ;)

Kommentarer
Postat av: Alex/Fille/Han/Fan

Det var kewl ! Men dude, orka be om ursäkt i en blogg. Gör det på riktigt istället.

2009-05-18 @ 00:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0