Min dag i bilder....typ

Idag gjorde jag programmeringsprov som inte gick så bra förmodligen.
Efter provet gick jag och Simon för att träffa Hedwig, därefter drog vi till Swedbank för att Hedwig hade blivit av med pengar som hon inte rört. Hon fick inte tillbaka dom.

Efter det gick vi till Vasa med Kevan där vi tänkte chilla hela dagen typ. Senare kom Rigan och Karin dit så fortsatte vi chilla.

Rigan.

Jag med mitt härliga stubb :)

Fega Karin.



Senare drog vi till mig för att Hedwig ville ha kött.
Därefter blev dom andra hungriga så vi drog till skälbyhallen för att äta.
Sen hamna vi vid Johans lekpark.

Kevan.

Karin.


Simon.

Hedwig.


MVH: Stifler ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0