Back!

Idag blev jag peppad att skriva lite skit tack vare Robinbajen, även kallad Sören charmören av mig.

Hans blogg handlar om typ all hat han har mot reklam samt chippen, ni som gillar sånt LÄS!

När jag vaknade igår fick jag EXTREMT mycket skit från farsan.
Han: Du är alltid ute, du är full varannan dag och sen vaknar du sent varje dag.
Han upprepa det några 100 ggr och berätta att han aldrig lät mina bröder festa så mycket bla bla bla.
Sluta med att han tvinga  mig va hemma hela dagen, FAST det var Rigan B-DAY.
Ska försöka göra Rigan lite gladare på mig idag.

Hur som helst är det fest ikväll med Sura barnen och Dorab såvitt jag vet. Johan sa att han kanske skulle komma med Fille och isf tar han med Utter.


Blir dom här kläderna idag och imorn blir det "SUIT UP".

MVH: Stifler ;)

Kommentarer
Postat av: ROBIN

Man super hur mycket man vill :)

2009-06-11 @ 21:48:28
URL: http://robindamp.blogg.se/
Postat av: H

bad excuse

2009-06-11 @ 22:52:29
URL: http://schizooschizoo.blogg.se/
Postat av: bernt

vi behöver mackan-bilderna

2009-06-12 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0